XHL 2021-22
Bienvenue sur la XHL !!!! Soyez Actif SVP!

XHL 2021-22

Ligue simulée en HTML avec les derniers rosters. Dynastie 8, saison 7/10. Bienvenue aux DGs minimum 20 ans et les vétérans!

AccueilFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion
Autopassion.net le site ddi  l'automobile cr par ses utilisateurs
Partagez | 

C'est de la marde vraiment.

AuteurMessage
WonderBra™
Admin

MessageSujet: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:13

J'ai pas pu signer de UFAs à cause que mon équipe avait pas assez de budget, la Caroline étant un petit marché. J'ai manqué les UFAs convoités et maintenant que la saison est partie y'a plus de limite de budget? Le changement aurait évidemment du être fait au début! Je sais que le calibre est pas super bon dans les UFAs, mais j'ai perdu ceux-là qui m'intéressaient le plus pour rien et ca me turn off.

Et y'a pas juste ca. Mon jeune Zach Werenski a disparu random de mon roster du Farm. J'en ai parlé à EXTREME qui me l'a fait réapparaître Pro. Je vais le descendre et il va s'en retourner junior, c'est de même que ça marche alors j'm'en fou... Mais là j'vois que y'a plein de joueurs de 17-18 ans dans le Farm de d'autres DGs, donc je suis pas très content parce que ces gars là vont jouer pendant que mon Werenski va presque pas bouger dans les Prospects.

En gros, j'me plaint parce que y'a une couple d'affaires injustes dans cette nouvelle dynastie et c'est tout à mon désavantage. Normalement je commence une nouvelle dynastie full motivé, mais là c'est le contraire pour des niaiseries comme ça.

Merci :/

Revenir en haut Aller en bas
Tony Accurso

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:17

Dequoi pas de limite de budget? On a tous un plafond salariale..
XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:17

??? c quoi ton histoire de limite budget?

la masse est de 70M pareil... tu as 90 M de masse salariale NHL, normal que ton team veulent pas en mettre plus mettons

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:18

et dans Prospects les kids jouent PAreil, regasrde BUF mes kids de 20ans- sont Prospects aussi

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:21

et regarde ici on a TOUS le meme team Budget

http://xhl.comyr.com/Salaries.html

et si tu te compares aux autres, disons que t 95M budget total vs moyenne de 75M les autres teams

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:52

http://xhl.comyr.com/Salaries.html

PHI Masse salariale ≠ Budget

BUF Fais dont le test! Simule une saison avec un joueur de 18 ans dans le Farm. Regarde ses cotes. Ouvre un autre EHM où tu l'envoi prospect. Simule une saison et compare.

Un jeune dans le Farm monte beaucoup plus qu'en étant prospect.

T'as mis le budget de tout le monde à 99 999 999 AVANT la simu d'aujourd'hui. Pendant la présaison, c'était les budgets de base.

XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:56

sa c sur lol jouer avec des kids ou PRO c pas pareil mais monte le NHL la saison apres et va etre AUSSI fort que ton autre qui a juer 1an.... regarde la preuve last dynastir Randy NIIT les 2 était PAREIL sauf 1 drafté lannéwe dVANT, je lé mis JNR. lannée dapres MIN la drafté, moi je lai monté pis a la fin saison le miens avait 2 OA de plus OFF que le siens et lui 2 OA de plus en DEF mais le meme OA general

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 18:58

Voila a BUF (apres 1 saison JNR)
Randy Niit D 19 300000 2 80 49 56 53 82 67 82 65 61 16 43 46 45 52 77 63

voila a MIN (Direct apres draft NHL)

Randy Niit D 19 315000 3 80 52 50 49 84 68 83 54 72 16 47 41 53 50 78 63

Admin

donc je crois pas que sa la tuer bin bin mettons

Admin

Peu importe. Aucune équipe devrait avoir de joueurs d'âge junior dans le Farm.

XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:01

c malheureusement le AUTO Signes FAST SIGNED regarde les teams news... les AHL etait VIDE alors EHM doit mettre des gars pourt avoir 4L:w 4C 4RW 6D 2G et ya juste 3500 joeurs total

donc calcul comem tu veux

pas le chix davoir des -20ans

23 par team = 690 jueurs
+/- 25 par ahl = 750 joueurs
une couple de JNR

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:03

Anyway MTL naime pas avoir ses 17ans AHL alors il a signé ses RFA et va mettre ses JNR dans prspects ;)

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:09

EHM ne signe JAMAIS des juniors pour le Farm. Ca se fait juste pas. Ca va faire runtime error et EHM va planter si comme tu dis il manquait de joueurs dans la patch.

Les juniors en ce moment Farm sont des joueurs qui ont été pris dans l'autodraft et qui n'ont pas été montés NHL dans la présaison ce qui fait qu'ils y sont restés.

Donc je maintiens ce que je disais: Aucune équipe devrait avoir de joueurs d'âge junior dans le Farm.

XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:10

non , regarde les teams news de MTL et dis moi ce que tu vois et va voir leur AGE

29-9-2014 Roman Will agrees on a contract.
Roman Will has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

--------------------------------------------------------------------------------

29-9-2014 Alexandre Drapeau agrees on a contract.
Alexandre Drapeau has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

--------------------------------------------------------------------------------

29-9-2014 Samuel Henley agrees on a contract.
Samuel Henley has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Dante Salituro agrees on a contract.
Dante Salituro has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Nikita Korostelev agrees on a contract.
Nikita Korostelev has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Pheonix Copley agrees on a contract.
Pheonix Copley has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Cameron Reagan agrees on a contract.
Cameron Reagan has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Garrett Thompson agrees on a contract.
Garrett Thompson has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Robert Jackson agrees on a contract.
Robert Jackson has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Melker Karlsson agrees on a contract.
Melker Karlsson has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Parker Wotherspoon agrees on a contract.
Parker Wotherspoon has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 David Wolf agrees on a contract.
David Wolf has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Jakob Forsbacka Karlsson agrees on a contract.
Jakob Forsbacka Karlsson has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Tyler Bird agrees on a contract.
Tyler Bird has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Maximilian Glassl agrees on a contract.
Maximilian Glassl has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

29-9-2014 Andrew Picco agrees on a contract.
Andrew Picco has signed a one year deal with the Hamilton Bulldogs. Financial terms of the deal were not announced.

kel age ont ils?

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:12

Will 22
Drapeau 17
Henley 21
Salituro 17
etc etc

en woila dautre

5-10-2014 Lake Erie Monsters fastsigned free agent Brady Reagan to a one year contract
5-10-2014 Lake Erie Monsters fastsigned free agent Alexandre Carrier to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Kyle Capobianco to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Julius Vahatalo to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Patrick Brown to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Alex Schoenborn to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Jacob Larsson to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Damir Zhafyarov to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Steven Spinner to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Dmitri Osipov to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Mitchell Smith to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Juho Lammikko to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Ivan Provorov to a one year contract
5-10-2014 Abbotsford Heat fastsigned free agent Alexander Sharov to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Hayden Hawkey to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Vladimir Tkachev to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Ondrej Kase to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Nikita Jevpalovs to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Nicholas Magyar to a one year contract
5-10-2014 Portland Pirates fastsigned free agent Joe Wegwerth to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Cameron Lizotte to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Julien Pelletier to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Dennis Everberg to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Kevin Davis to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Brett Olson to a one year contract
5-10-2014 Peoria Rivermens fastsigned free agent Kyle Schempp to a one year contract

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:13

Reagan LKE 17
Carrier LKE 19
etc etc

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:19

en voila dautres au ca sou ;)

13-10-2014 Texas Stars fastsigned free agent Kyle Wood to a one year contract
13-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Joonas Lyytinen to a one year contract
13-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Evan Smith to a one year contract
7-10-2014 Connecticut Whale fastsigned free agent Melvin Nyffeler to a one year contract
7-10-2014 Connecticut Whale fastsigned free agent Nolan Vesey to a one year contract
7-10-2014 Connecticut Whale fastsigned free agent Leon Bristedt to a one year contract
7-10-2014 Connecticut Whale fastsigned free agent Darby Llewellyn to a one year contract
7-10-2014 Connecticut Whale fastsigned free agent Lukas Sladkovsky to a one year contract
7-10-2014 Charlotte Checkers fastsigned free agent Waltteri Hopponen to a one year contract
7-10-2014 Charlotte Checkers fastsigned free agent Dylan Malmquist to a one year contract
7-10-2014 Charlotte Checkers fastsigned free agent Zach Bratina to a one year contract
7-10-2014 Charlotte Checkers fastsigned free agent Anthony Angello to a one year contract
6-10-2014 Albany Devils fastsigned free agent Sam Lafferty to a one year contract
6-10-2014 Manchester Monarchs fastsigned free agent Maximilian Pajpach to a one year contract
6-10-2014 Manchester Monarchs fastsigned free agent Axel Holmstrom to a one year contract
6-10-2014 Manchester Monarchs fastsigned free agent Louis-Philip Guindon to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Keven Bouchard to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Matthew Spencer to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent C.J. Franklin to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Maxwell Willman to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Victor Olofsson to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Ty Edmonds to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Loik Léveillé to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Alex Gillies to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Ryan Falkenham to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Shayne Taker to a one year contract
6-10-2014 Wilkes-Barre Penguins fastsigned free agent Richard Nejezchleb to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Ville Husso to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Petr Zamorsky to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Cristiano Digiacinto to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Kyle Pettit to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Chris Wilkie to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Matthew Bodie to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Dylan Sadowy to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Jake Marchment to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Vaclav Karabacek to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Chase Lang to a one year contract
6-10-2014 Norfolk Admirals fastsigned free agent Austin Carroll to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Zachary Nagelvoort to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Jordan Oesterle to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Warren Foegele to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Austin Poganski to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Johan Alm to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Justin Kirkland to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Alex Tuch to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Ryan Hitchcock to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Spencer Watson to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Daniel Muzito Bagenda to a one year contract
6-10-2014 Houston Aeros fastsigned free agent Nicolas Aubé-Kubel to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Brandon Halverson to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Guillaume Gélinas to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Anders Bjork to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Jason Fuchs to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Jaden Lindo to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent William Lagesson to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Mitchel Slattery to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Ilya Zinoviev to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Daniel Walcott to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Michael Bunting to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Steven Johnson to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Pius Suter to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Kelly Summers to a one year contract
6-10-2014 Syracuse Crunch fastsigned free agent Pontus Sjalin to a one year contract
6-10-2014 Texas Stars fastsigned free agent Brent Moran to a one year contract
6-10-2014 Texas Stars fastsigned free agent Nikolas Koberstein to a one year contract
6-10-2014 Bridgeport Sound Tigers fastsigned free agent Elvis Merzlikins to a one year contract
6-10-2014 Bridgeport Sound Tigers fastsigned free agent Nikita Yazkov to a one year contract
6-10-2014 Bridgeport Sound Tigers fastsigned free agent Kris Schmidli to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Anton Lindholm to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Dominic Zwerger to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Haralds Egle to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Michael Prapavessis to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Mark Friedman to a one year contract
6-10-2014 Milwaukee Admirals fastsigned free agent Louis Belpedio to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Simon Sandstrom to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Miguel Fidler to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Giorgio Estephan to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Noah Rod to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Tory Dello to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Adam Musil to a one year contract
5-10-2014 Binghamton Senators fastsigned free agent Jansen Harkins to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Brendan Guhle to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Brandon Baddock to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Glenn Gawdin to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent August Gunnarsson to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Marcus Hardegard to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Aleksi Saarela to a one year contract
5-10-2014 Providence Bruins fastsigned free agent Lucas Carlsson to a one year contract
5-10-2014 Toronto Maple Leafs sent down Scott Laughton to Toronto Marlies
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Jason Bell to a one year contract
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Pavel Zacha to a one year contract
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Kevin Elgestal to a one year contract
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Jesse Saban to a one year contract
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Kyle Connor to a one year contract
5-10-2014 Toronto Marlies fastsigned free agent Travis Konecny to a one year contract
5-10-2014 Adirondack Phantoms fastsigned free agent Nathan Noel to a one year contract
5-10-2014 Adirondack Phantoms fastsigned free agent David Kampf to a one year contract
5-10-2014 Adirondack Phantoms fastsigned free agent Mathew Barzal to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Hugo Fagerblom to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Brennan Riddle to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Edgars Kulda to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Jack Ramsey to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Luc Deschênes to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Pierre Engvall to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Jaedon Descheneau to a one year contract
5-10-2014 Chicago Wolves fastsigned free agent Matt Ustaski to a one year contract

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:24

Y'a dekoi de pas normal là-dedans parce que les autosign Farm c'est seulement au premier match de la saison régulière, donc vers le 5 octobre et non en fin septembre comme c'que tu me montre lol

XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:25

ja fait son lineup farm AVANT car yavit PAS de GM alors g tout de suite rempli son farm simplement

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:26

car il petait deja la masse alors jai droppé les gars qui avait dover et tout donc une fois les gars la, ja fait le roster auto lines simplement alors comme tu peux voir beaucoup de fastsigned de 19ans- ;)

et pas eu de runtime error ;)

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:26

EHM ne signe JAMAIS des juniors pour le Farm. Ca se fait juste pas. Ca va faire runtime error et EHM va planter si comme tu dis il manquait de joueurs dans la patch.

donc c'est un MYTHE Smile

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:39

Eastside Hockey Manager

Version 1.16(24.3.2002)
Programming: Risto Remes
Webmaster: Miikka Myllylä
Rosters: Troy Bourassa and Ben Lloyd and Jan Smetana
Staff File: Matthew Bosela
Careers: George Neocleous

Report all bugs at the website forum:
http://eastside.peliplaneetta.net/
Our site is hosted by Peliplaneetta (http://www.peliplaneetta.net/)

If you want to districute the game, please contact:
rremes@dlc.fi

See the readme.txt and the manual for more details.

Copyright 1999-2002 Risto Remes
------------------------------------------------------------------------------------------------

National Hockey League, NHL, the logo of the NHL and the
Stanley Cup are registerd trademarks of the
National Hockey League.

All NHL logos and marks and team names and team logos
depected herein are the property of the NHL and
the respective teams.

Photos Copyright 2001 The Associated Press.
All rights reserved.

Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:40

Y'a surement été arrangé depuis le temps lol

WonderBra™
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:42

Bref, j'ai pas signé Sbisa et Dumonlin à cause du budget :p

XTREME
Admin

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   Ven 5 Sep - 19:43

lol je possede ce exe depuis 4ans ;l)

MessageSujet: Re: C'est de la marde vraiment.   

C'est de la marde vraiment.
Page 1 sur 1